Spalato

Spalato

Friday, April 17, 2015

Pjaca

Evala ..
 
jučer sam žginca nogu, čutija neku oštru bol, otiša do likara kad ono ruptura mišića! Jbte led, koja je*ačka dijagnoza. Dovoljno da me veže doma dva tri dana bez šetnje i aktivnosti svih osjetila u Primaveri!
Pri tega, jema sam mirni dan, bonacu i odlučija sist na Pjacu, nekad kultno misto ovega grada. Popit pivo i bacit očadu na prolaznike a more i prolaznice!
Kakav prirodni tinel, to vam je po splitski "dnevni boravak ". Strateško misto, okruženo zidinama, bez trunke vitra, pogled na kampanel Sv Duje, stara splitska ura, sa onim bronzanim žverama ča tuče po ure i svaku uru. Deboto se navikneš na taj zvuk ka da si doma, u svom tinelu i znaš kad ti ča činit ...je li vrime od obida ili odmora ..., gvardije!

Najlipšja zgrada je stara splitska vijećnica koju su pohodili splitski poteštati. Za ne virovat, neki čak nisu ni jemali splitski timbar, već bili neki genteski modificarni, to mi zovemo, baštrade ili mišance ...!

Glava grada je uvik mora bit školovan čovik a kurbin sin ..jerbo našim sviton nikad nisi bija siguran ...njemu sve smeta , sve ge je*e, sunce, kiša, vitar ...jednom riču " ludi svit ",  a da bi neko poludija najpri bi triba bit pametan, pa se ti sad misli?  

Sidin tako, upijan zrake, pivo raslađeno taman kolika mu mira ...a teatar života ti prid očima. Jemaš dojam da su svi glumci a glume da nisu ...?!
Kameni pod umisto dasaka, uloga raznih ...a kulisa nikad lipšja!

Priča meni moj Dida "unuk moj, ako želiš pogledat lipu šinjorinu ili Madam s pjace , zna se, di se triba otić!"

Mene odma zagolicalo ono Madam, jer san već ka dite jema šporak mozak, oće reć prljave misli, hihiih, al sam se zajeba. Zamanija je onim velikim prston, i lipo to stručno opisa "svaka splitska gospoja ili šinjorina iz druge ruke, morala je proć Pjacom do velikog pazara. To je za njih bija izazov, jerbo su znale da će se pogledi zalipetat ka taksena marka, zjale na po koplja, i bacat kometari .."
Kako nama, i njima je to bija izazov. Proć, ostavit svoj trag, dat do znanja da godine nisu učinile svoje...prirodni slet , modna pista.  One koje su nosile veliki capelin ( šešir ) odavale su dojam otmjenosti, po tome bacale na neku Madam, a one koje su prošle Pjacu neokrznute, bija je ka modni Oscar, jerbo je imalo težinu najvećeg kritičkog tila na svitu !

Svaka in čast!
Justo, tribalo je to znat i pogledat. Ne ono grezo, već sa motom. Onako delašjoma ispod oka ...i uvik bacit signal, kako je ona ta prava ...eee , to ili jemaš ili nemaš, nažalost, urođena mana!!

I dok tako ispijan pivo, hehe već drugo, opet sam se zavalija u mislima u neku prošlost. Najvirojatnije da sam pinku nazadan, ne vidim naprid !!

Oživim kadar ka u muzej voštanih figura, vidim sliku, nasmijane i vedre jude ...je*eš ga danas nima ni smija ni vedrine ...

Zato, jebe se Pjacu, ko si, šta si, oklen si, jednostavno tribaš se lipo čutit na njoj, ne tribaš puno znat o njoj, ona će ti reć ....

Udrila je stara ura, prenila iz sna, vrime je bilo za poć u biološke na obid, jerbo posli nisan ni zna šta me čeka 

ruptura mišića ...

adio vam ga se !

No comments:

Post a Comment