Spalato

Spalato

Monday, April 27, 2015

Opća opasnost

Evala ,
Kako mi noga još dezbjego, sjebalo me total, ni naprid ni nazad. Vrime mi prolazi ka u nekog Godota...

Odlučin jutros napravit đir, nisan odavna litreta koju fotku. Justo mi fali stvorit neku priču u kadar.
Lip dan, onako opojan, tepal. Cotajući se spuštam na bližu mikrolokaciju, kad odjednom : u pi*ku materinu, proleti kraj mene lik na bicikli!
Jedan, drugi, treći. Okrenem se, ne mogu virovat. Da nije kakva epidemija istih?? Zamalo poginija!

Koje kamikaze! Dolete ka strila nebeska, onako s leđa. Nit ih čuješ nit vidiš. Jebate ovih ludih Splićana. Opet neka nova moda?

Spizdili nas ovi amerikanci. Di smo sve pokupili te gušte baš od tih zbonbanih likova??
Da se mi razumimo, nisan ja kontra bicikle, al ovi danas ća to voze su isprid medicine!! Ne jebu nikog na cesti. Dolaze podmuklo, zuje, letitu, a obučeni su ka piloti.

Blažena moja ponica! Jemala je ono lipo zvonce isprid. Sidnes ka Čovik, timun u ruke, prst na zvonce i điraji.
Nije bilo zajebancije, a još si jema izad misto, ako si bija pinku luđi, moga si sist prijatelja oli prijateljicu...ooo Judi moji, koji su to gušti bili!! Išlo bi se u špalir, tako vozikalo, ćakulali …a ovo danas - prva crta bojišnice!

Sad je, ka moderno jemat ća luduj biciklu. Pored splitskih pasa sad san dobija i bicikle, jbte koja moda. Ludi grad!
Kako stvari stoje, više nisi nigdi siguran!

Vazeli mi najveći gušt: điravanje po gradu. Pri san gleda u pod a sad moran jemat i oči pozadi!  Ka da san ja sofisticiran Čovik? Samo oću napravit đir i doma doć živ! Tražim puno??

Kod nas se uvik govorilo kakav pas takav i Čovik. Evo jeman jednu svoju: "kakva bicikla takav i vozač!" Čini mi se da i bicikle liče na gospodare!

Uspija san, ovi put, neokrznut doć na mikrolokaciju. Uz svu opasnost koja vreba u pješačkoj zoni, litretat par fotki, doć malo sebi, odanit, jerbo je trebalo opet nazad. Samo ne istin puten...jebiga zajeba san se...jedva živu glavu izvuka!!

Očito ka i pješak sad moraš jemat ful opremu, lito - zima!

Doli kamikaze!
ADIO vam ga se


No comments:

Post a Comment