Spalato

Spalato

Monday, April 6, 2015

Marčano sunce

Day After, oće reć, dan posli blagdana, odlučin otić malo do grada, vidit koliko splićani ostalo jerbo naši splitski vlaji gredu na selo ! Moram vam judi, ne juda, priznat da je grad manje bučan, nima šušura i vlaški besidi, ka i onih kulturnjaka što oseknu nos na ulici i rukavom od majice obrišu isti… ala lipote!
Odlučin krenit splitskon žilon kucavicom, kroz moj Veli Varoš, di se još čuti ka iz naftaline lipi vonj i patina stareg mi grada, a i justo mi kraće onako po nekoj dijagonali doć do strateškog mista, kultne Rive.
Isto je opivano u lipoj pismi kodneg imena “Picaferaj”, u izvedbi našeg čora, oli ti ga Olivera Dragojevića…; deboto se, odma sitin refrena; ” zapalila se cila u ijadu coluri, ka starost ća je prošla a mladosti se žuri”… e  jebiga sad nisan ni star, ka ni mlad, al sićanja naviru… pa se ti misli!
Jeben je ovo grad… govrija je pokojni Smoje “da je stavit tendu priko cileg grada bija bi najveći cirkus na svitu!”, čovik i po, bija u pravu, jerbo nigdi na svitu neš nać više pizdarija na manjem mistu oli ti ga u Splitu!!
Dokopa san se kultne lokacije, moja malenkost i još tri moja kumpanja, jebate, sili a nigdi konobara… u pi*ku materinu,  zar je još praznik ?? Nakon po ure, dela fjaka, dolazi pingvin, vantjera u ruci i bila krpa oko ruke. Ispalili smo, koji mot, stara škola, a opet lipo bilo vidit retro konobara… jerbo jedino u Split more dominirat muški konobar a ne lipe, ženske punašne, di moreš reć “alo šinjorina išporkali ste se” … a šta njemu reć…!?
Ludega li grada…
Zapamtija je narudžbu, ups je ku*ac, već je izvadija mali buletin i zapisa, da se ne bi zajeba… legenda… Tako nas četiri, opalili zajebanciju, i dođe tema na gradove pobratime???
Jebate led… zanimljivo, jugonostalgija proradila, i pitam prveg do sebe, a intlekutualac je, zašto Sarajevo i Split nisu pobartimi?? Gleda me u čudu, osim šta tamo ucmekali nekog Ferdinada, šta mi jemamo zajedničko, pita on ??? E, jeben ti falkutet, znanje, imanje, pa makar i ne priorano!!
Šeher grad oli ti Valter, ka i Split, jemaju puno toga zajedničkog, ako ništa drugo, taj šeretski mentalitet, zajebantski, prisutan i u Splitu… svak sve zna, svak političar, pilot, likar… jerbo ako se ne mož nosit s tim pizdarijama tad ne tribaš ni dolazit, jer tad se kaže “adio baraka, ovi je propuva”!!! Volija bi jedino znat kako se na Sarajvski kaže “fjaka”, ono beztežinsko stanje mozga kad ti se ništa ne radi ?? Ako neko zna, nek me obraduje…
Jopet taj Valter grad jema kultni film “Valter brani Sarajevo” od nekog Hajrudina Krvavca… a u Dalmaciji postoji misto pri Makarske, Krvavac, more bit da je to neki naš čovik??!! Čim je snima film sa Borison oli ti ga Rokon Prcom mora bit naš čovik… o bella ciao… ciao… a i snima po Splitu… Taj Krvavac je bija deboto naš po mentalitetu a ovo, Hajrudin , more bit da je za vrime turaka bija hajduk??? Jebate poveznice! Evala mu bilo… navija je za Ajduka!! Sigurno je zna ča je dobra riba, vino i lipa ženska…
Ovim putem molim, sve koji pročitaju ovo, ako znaju za kojeg potomka od gore spomentog u Dalmaciji, vridilo bi upoznat ga. Pa ti sad meni reci zašto ta dva grada nisu pobratima??? Ovaj me u čudu gleda, ništa nije razumija, cilj ispunjen!!
Tako san ubija još po ure, na kampanelu je tuklo podne, bilo je vrime za otić do biološke na obid!! Jopet svojon prečicom, dijagonalon, do mog dvora… Triba obidvat i malo bacit gvardiju što oće reć odmorit. Moj pokojni dida je govorija, “najbolji je onaj posal di se ne moraš rano dignit a posli obida moraš poć leć” … evala mu bilo! Kad dida tako kaže triba ga slušat… Adio vam ga se …

No comments:

Post a Comment